Thursday, February 25, 2010

Kulttuuria / Culture

Osallistuin Ravelryssä Suomalaisten raveltäjien kulttuurituote-vaihtoon ja sain tänään pakettini. Ja upean paketin sainkin!

I participated on Ravelry a swap with Finnish raveler's. Our theme was culture and I got my package today! And I got a superb package!


Teemaksi parini oli valinnut Hello Kittyn! Ihanan pinkkejä paketteja paljastui laatikosta (pirkin mielestä silkkipaperia piti kovasti nuoleskella).

My swap pal had chosen to spoil me with Hello kitty-theme.


Kääreistä paljastui nämä ihanuudet!

In those packages were all of this!


Retriitin projektipussukkapajaa varten pusukkakankaita, ihania! Nyt ei tarvitsekaan tilata kangasta koska sitä on jo!

Fabric so I can make myself a project bag!

Ihania lankoja! Manosin Silk blendiä jota olen kuolannut monesti mutten ole raaskinut ostaa. Näistä tulee ihana huivi. Ja Malabrigo worstedia joka on yksi lempilangoistani, pehmeä ihanuus. Ja nuo värit, nam!

Lovely yarns! Manos silk blend that I've been dreaming for ages but have been too poor to buy it. Those will be a shawl at some point. And Malabrigo worsted that's one of my favorite yarns, so soft. And those colors, yummy!
Lisäksi hassuja kissantassuja! Laastareita, tarroja, kangaspaikkoja, keksitikkuja ja suklaata! Parasta. Oon ihan tohkeissani ja ihastuksissani ja pöyryksissä täällä. Kiitos Rouva Valas, tämä paketti oli ihana, aivan mielettömän ihana!

And some funny kitty paws! Plasters, stickers, patches, cookie stitcks and chocolate! Best ever. I'm so excited and fascinated here. Thank you so much my MewrouwWalvis, this package was more than wonderful!

12 comments:

Nunt said...

Heh, aika pinkki paketti etten sanois :)

Usimarjaana said...

WAU mikä paketti! :)

Soile said...

Mä olen niin kade etten kestä!

Sari (saristitching) said...

Ihana paketti! Kuolaan noita lankoja :)

Andra said...

Ihana paketti :)

kaisa said...

Mielettömän ihana paketti!

katri said...

Ihanan pinkki paketti! Oon ihan vihreä kateudesta!

MevrouwWalvis said...

Pakettiasi oli hauska koota, kiva että pidit:)

Jules said...

hieno paketti.

Kaisa said...

Siis nyt mä kuolen kateudesta ihan oikeasti... :D :D Aivan MIELETÖN paketti!!!! (Ei vähiten siis Hello Kittyn vuoksi. Pakko vähän kuukkeloida jos löytäisin jotakin lohtua itselleni. :)

KnittingArchivist said...

Aivan ihana paketti!!! :D Nuo samaiset langat ovat myös omalla kuolauslistallani ja saamasi värit on aivan parhaat! :)

morso said...

Vähän jälkijunassa: luin vasta eilen polvisukkaohjeesi. Kiitos. Elämäni ekoja polvareita olen säveltänyt omasta päästä, kun sain päähäni, että lanka on käytettävä kokonaan yksiin sukkiin. Hmm. En edes teidä käytänkö ikinä villapolvareita. No. ohjeessa oli hyviä vinkkejä, tähän asti olen säveltänyt omasta päästä pohkeen ekoihin lisäyksiin asti, ja oli kiva saada vahvistusta että uskaltaa jatkaa loppuun asti.

Pinkki ei oo mun väri, mutta paketti oli huikea siitä huolimatta. :)