Tuesday, June 7, 2016

My precious

Olen hyvä hilloamaan ihanuusvyyhtejä koska en muka raaski neuloa niistä. Mutta mitä iloa niistä on siellä laatikossa! Ei mitään. Nyt olen päättänyt, että niitä pitää neuloa koska siten niistä on mulle kuitenkin eniten iloa.




Viime vuonna sain nämä ihanat KeesiIndustrin Precious Sock-vyyhdit Setsunarolta kun voitin #neulonta-kanavan Kyjy-haasteen arpajaisissa. Olen palluttanut näitä kovasti sillä nimensä mukaisesti ne ovat precious. Puolet merinoa ja puolet silkkiä, 400 metriä 100 grammassa on juurikin herkkua minulle.

Mutta näille uhkaa nyt käydä kuten niin monelle herkkulangalle miun hyllyssä. Että ne jää sinne hyllyyn koska en tiedä mitä neuloisin näistä jotta se olisi langan arvolle sopivaa.


Nyt ostin kanssaneulojalta hieman Hopeasäiettä ja Handua ja esitellessäni vyyhtejä podcastissa tulin miettineeksi, että jos yhdistäisin nämä Hopeasäie Cashit ja Keesin Precious sockit. Cashia on 3 vyyhtiä, 2 vyyhtiä kuvassa allaolevaa punaista (väri: Rakas) ja yksi testipunainen, Keesejä on nuo kaksi. Langat riittäisivät esimerkiksi Veera Välimäen True Friendiin josta olen haaveillut. Myös Qipican tulisi näistä, erilaisella raidoituksella tosin kuin ohjeessa. Mutta haastan kuitenkin itseni aloittamaan näistä jotain tämän vuoden puolella. Luultavasti paidan puoleen käännyn koska näiden alle ei todellakaan tarvitse laittaa mitään koska eivät todellakaan kutita!

No comments: